Sist oppdatert: 4. jan 2014

Først publisert: 5. okt 2013

MyRotary

MyRotary er en portal for alle verdens Rotary medlemmer. Du vil på MyRotary få muligheten til å bli kjent med andre Rotarianere, bli med i grupper, sende direktemeldinger, delta i diskusjoner, og kunne holde en tett kontakt med Rotary sentralt. Ikke minst også, så vil du kunne delta i internasjonale prosjekter ved å donere midler på en sikker måte eller få informasjon om en faktisk deltagelse.

MyRotary er en portal som alle rotarianere burde kjenne til. Den er brukervennlig og kan lett nås via rotary.org. Klikk på den gule knappen over for å logge inn.

Distrikt 2290 har laget gruppen "ROTARY DISTRICT 2290" slik at du kan treffe flere Rotarianere i ditt eget distrikt. Prøv å finn den idag ved å søke etter grupper.

Spørsmål og svar for MyRotary (Q/A)

Q: Hva er forskjellen mellom MyRotary og Medlemsnett?
A: MyRotary er Rotary.org sitt internasjonale medlemsregister, mens Medlemsnett er Rotary Norges medlemsregister. Med medlemsnett (Norge) gjøres det ofte rapporter for norsk bruk og oversikt. Registrene synkroniseres jevnlig.

Q: Jeg har glemt mitt brukernavn eller passord til MyRotary, hva gjør jeg?
A: Klikk her og klikk deretter på forgot email eller forgot password. Da vil dette bli tilsendt deg på din e-post eller gjennom en annen løsning. Følg instruksjonene på siden. Har du ikke registrert en bruker med e-posten du oppgir så vil dette vises.

Q: Hvilken E-post bør jeg bruke ved innlogging for første gang?
A: Bruk den e-posten du er registrert med i Rotary Norges Medlemsnett, da vil din bruker være allerede generert. Bruk uansett e-posten du oftest leser. Dersom du er i tvil kan du kontakte sekretær i din klubb.

Q: Jeg er president/sekretær, og ønsker tilgang til min klubb side på MyRotary, hvordan går jeg frem?
A: Gjennom Medlemsnettet i Norge så skal alle presidenter allerede ha fått tilgang til sine klubb-sider på MyRotary. Dersom dette ikke er skjedd kan du enten oppdatere din informasjon på Medlemsnett (Norge), sende en e-post til klubbens sekretær, eller en e-post til data@rotary.org. 

Q: Hvordan kan jeg nullstille mitt passord? 
A: Logg inn, og følg denne lenken: https://www.rotary.org/myrotary/en/user/email-password 
Du vil da få muligheten til å nullstille/re-sette ditt passord.

Q: Jeg finner ikke distriktets gruppe på MyRotary, hvor ligger denne?
A: Klikk deg frem til Groups/gruppe, og søk etter "ROTARY DISTRICT 2290". Du kan også klikke her for å finne den direkte.

For andre henvedelser eller lignende spørsmål, kontakt oss gjerne her

Under vises en film om Rotarys hjemme-side og generell navigering på den offentlige delen av www.Rotary.org. Forklaringen er på engelsk: